Δράσεις & Προγράμματα   /   Πρόγραμμα E-ICOM


Το ΕΒΕΑ συμμετέχει στο πρόγραμμα E-ICOM

e-icom_F-262163546.jpg 

http://e-icom.eu/

E-Learning for international trade Digital Marketing

E-ICOM

Το έργο

Το πρόγραμμα E-Learning for International Commerce Digital Marketing (E-ICOM) είναι μια στρατηγική εκπαιδευτική σύμπραξη που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ και απαρτίζεται από οργανισμούς από την Ισπανία, την Ιταλία και την Ελλάδα. Συνενώνει κέντρα επαγγελματικής κατάρτισης, οργανισμούς, οι οποίοι μετέχουν σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, και Εμπορικά Επιμελητήρια, τα οποία θα συνεργαστούν για την ανάπτυξη μιας σειράς μαζικών ανοικτών διαδικτυακών μαθημάτων (ΜΑΔΜ) Ψηφιακού Μάρκετινγκ μέσω εξ αποστάσεως μάθησης, για σπουδαστές, επαγγελματίες και επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται για το Διεθνές Εμπόριο. Η συμμετοχή των Εμπορικών Επιμελητηρίων σε καθεμία από τις χώρες θα διαδραματίσει ζωτικό ρόλο σε ό,τι αφορά την προσαρμογή του περιεχομένου των ΜΑΔΜ στις ανάγκες κάθε χώρας και των αντίστοιχων κέντρων κατάρτισης.

  • Κύριος αντικειμενικός σκοπός του έργου E-ICOM είναι να συμβάλει στην ανάπτυξη σχέσεων ανάμεσα στους θεσμούς ΕΕΚ και τις ανάγκες των εταιρειών, προκειμένου να ενισχυθεί η απασχολησιμότητα των σπουδαστών. Η υλοποίηση μιας σειράς μαθημάτων θα βοηθήσει τους σπουδαστές, τους διδάσκοντες και το προσωπικό των ΜμΕ να κατανοήσουν καλύτερα τον εξαγωγικό τομέα, και θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων στις τρεις χώρες που εκπροσωπούνται.

  • Το κύριο αποτέλεσμα του έργου θα είναι η ανάπτυξη ενός παιδαγωγικού πόρου μέσω μιας σειράς ΜΑΔΜ. Ο πόρος αυτός θα παραχθεί σε όλες τις γλώσσες της σύμπραξης, με τη συμμετοχή όλων των εταίρων. Οι θεματικές ενότητες της σειράς ΜΑΔΜ θα χωρίζονται σε δύο τμήματα: ένα γενικό, αποτελούμενο από 3 θέματα, και ένα ειδικό, αποτελούμενο από 3 θέματα (ένα για κάθε χώρα). Το γενικό τμήμα θα έχει ως κύρια θέματα τα εξής: Έρευνα Μάρκετινγκ, Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Διεθνές Μάρκετινγκ. Στο πλαίσιο του ειδικού τμήματος, κάθε χώρα θα αναπτύξει μια σειρά θεωρητικών-πρακτικών μαθημάτων πάνω στα περιεχόμενα των ΜΑΔΜ, με εφαρμογή στον πλέον ενδεδειγμένο οικονομικό τομέα κάθε περιφέρειας/χώρας, κατόπιν συμβουλής των Εμπορικών Επιμελητηρίων.

  • Οι εταίροι διαθέτουν τα επαγγελματικά και τεχνικά μέσα για να επιτύχουν την πλήρη ανάπτυξη του έργου. Το πλάνο εργασίας προβλέπει βραχυπρόθεσμη κινητικότητα προσωπικού, έτσι ώστε να προάγεται η ανταλλαγή πρακτικών και απόψεων στο πλαίσιο του σχεδιασμού και της παραγωγής των κύριων αποτελεσμάτων. Προκειμένου να μεγιστοποιείται η ποιότητά τους, τα προϊόντα θα ελέγχονται και θα επικυρώνονται σε όλες τις χώρες μέσω της ενσωμάτωσης προτάσεων από τρίτα ενδιαφερόμενα μέρη. Σε όλες τις χώρες προγραμματίζονται εκδηλώσεις ενημέρωσης για την προώθηση των αποτελεσμάτων και την ενίσχυση της βιωσιμότητάς τους.

  • Το κύριο προϊόν του έργου θα είναι διαθέσιμο στο κοινό και προσβάσιμο απευθείας μέσα από τον ιστότοπο και τις πλατφόρμες που είναι οι πλέον κατάλληλες για την προώθησή του, συμπεριλαμβανομένης της πλατφόρμας αποτελεσμάτων του Erasmus+.

  • Η διάδοση του έργου σε περαιτέρω θεσμούς ΕΕΚ θα βασιστεί σε εταιρείες και ενώσεις που συνδέονται με τα Εμπορικά Επιμελητήρια, προκειμένου να επιτυγχάνεται η σύνδεση των αναγκών των εταιρειών με τις ανάγκες εκπαίδευσης και κατάρτισης των σπουδαστών.

  • Μέσω της στρατηγικής διάδοσης των αποτελεσμάτων, το E-ICOM προσδοκά να προσελκύσει το ενδιαφέρον περίπου 1.500 σχετικών φορέων από τις τρεις μετέχουσες χώρες, χρησιμοποιώντας διαύλους, όπως οι εκδηλώσεις ενημέρωσης (4 κατά τη διάρκεια ζωής του προγράμματος), οι συνεδρίες σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο, τα newsletters, τα εξειδικευμένα άρθρα, και η διαφήμιση της πρωτοβουλίας στον ιστότοπο του προγράμματος. Οι ομάδες-στόχοι της στρατηγικής διάδοσης των αποτελεσμάτων είναι οι σχολές, οι σπουδαστές και οι εκπαιδευτικοί του τομέα της ΕΕΚ, οι τοπικές/περιφερειακές εκπαιδευτικές αρχές, ΜμΕ, επαγγελματίες και εταιρείες από τους τομείς που επιλέγονται από καθεμία από τις χώρες προκειμένου να υπάρξει ουσιαστικός αντίκτυπος: μόδα, τουρισμός και αγροδιατροφικός τομέας.

  • Σκοπός της πρωτοβουλίας είναι να είναι βιώσιμη με δικά της μέσα μόλις το πρόγραμμα φτάσει στο τέλος του.

Οι εταίροι του E-ICOM

Ελλάδα

ΕΜΠΟΡΙΚΟ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ

 

Ισπανία

CEFORA

CÁMARA OFICIAL DE COMERCIO, INDUSTRIA Y SERVICIOS DE MADRID

 

Ιταλία

CAMERA DI COMMERCIO PAVIA

PAVIASVILUPPO

PRISM Srl

07/10/2020 ΠΗΓΗ: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ



 

  • 
ΓΕΜΗ