17-12-2018

Υπηρεσίες Ε.Β.Ε.Α.   /   Webmail / Σελίδα Υποστήριξης Μελών


Νέες οδηγίες υπηρεσίας email για τους υπαλλήλους του ΕΒΕΑ

  • Για όσους χρησιμοποιούν μόνον το webmail για ανάγνωση του email τους,

    » ισχύει
    ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:  https://mail.interworkscloud.net/OWA.

    » Το παλιό webmail (
    webmail.acci.gr) θα συνεχίσει να λειτουργεί για κάποιο διάστημα, ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα.


  • Για όσους χρησιμοποιούν Outlook (οι περισσότεροι διαθέτετε Outlook 2010 ή 2013), η διαδικασία για την εκ νέου εισαγωγή του email σας είναι απλή: Αρχείο->Προσθήκη Λογαριασμού-> δείτε και εδώ τις επίσημες οδηγίες στην αντίστοιχη παράγραφο. Το Outlook θα δημιουργήσει έναν ριζικό κατάλογο με το ίδιο όνομα email, προσθέτοντας μια παρένθεση με νούμερο δίπλα του π.χ.: vassilis@acci.gr(1)

Μετά την προσθήκη του email σας και τη δημιουργία του νέου ριζικού καταλόγου, θα πρέπει να κάνετε Drag and Drop (ή Αντιγραφή & Επικόλληση) των φακέλων σας (εάν φυσικά έχετε δημιουργήσει φακέλους) από τον παλιό κατάλογο του λογαριασμού σας στον νέο (όπως αυτοί εμφανίζονται στην αριστερή στήλη του Outlook), προκειμένου να μεταφερθούν τα παλαιότερα μηνύματά σας στον νέο ριζικό κατάλογο που δημιουργήθηκε.

(Ειδικά για την περίπτωση που έχετε έκδοση Outlook 2016 ή 2019, προκειμένου να σας αφήσει το Outlook να προσθέσετε εκ νέου το ίδιο email, αλλά με αυτόματη ρύθμιση των παραμέτρων, ώστε να δημιουργήσει το Exchange mailbox), θα πρέπει αρχικά να επιλέξετε τα μενού: Αρχείο->Ρυθμίσεις Λογαριασμών->Διαχείριση Προφίλ->Λογαριασμοί Αλληλογραφίας->Δημιουργία Νέου...  και στη συνέχεια να δηλώσετε όνομα, email και password ώστε να δημιουργηθεί αυτόματα ο νέος κατάλογος Εισερχομένων σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ: Χρειάζεται πλέον περισσότερη προσοχή στη χρήση του emailγιατί η οριστική διαγραφή των μηνυμάτων από τον φάκελο Διαγραμμένα είναι αμετάκλητη και θα υπάρχει δυνατότητα αποκατάστασης (restore) μόνον εντός 30 ημερών από την ημερομηνία διαγραφής τους.  

 

24/08/2018 ΠΗΓΗ: Τμήμα ΑΥΠΣ



 

  • 
ΓΕΜΗ