ΑΡΧΕΙΟ ΑΡΘΡΩΝ


ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ: ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

7902b578-8aa2-4dae-be77-7824907c3dac1_F732038398.jpg

Τρία επίπεδα εξυπηρέτησης των φορολογουμένων, αναλόγως της απλότητας ή της πολυπλοκότητας των τυχόν ερωτημάτων, αιτημάτων, παραπόνων και υποδείξεων που υποβάλλουν, προβλέπει ο εσωτερικός κανονισμός του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) ο οποίος δημοσιεύθηκε χθες στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Με βάση τον κανονισμό, οι φορολογούμενοι και οι επιχειρήσεις έρχονται σε άμεση επικοινωνία με τους αρμόδιους υπαλλήλους της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων και ειδικότερα με το πρώτο επιχειρησιακό επίπεδο που αποτελεί τον πυρήνα του Κέντρου.
 

24/05/2019 ΠΗΓΗ: Γραφείο Τύπου



 

  • 
ΓΕΜΗ